CORUL FILARMONICII
Șef secție

Bejan Olga
Șef secție
Pianist

Andone Violeta Camelia
Pian
Sopran

Bulzan Annamária
Sopran
Sopran

Duțu Maria Magdalena
Sopran

Gergely Erna
Sopran

Lakatos Adél Katalin
Sopran

Măslină-Pop Ancuța-Gabriela
Sopran

Midoschi Narcisa
Sopran

Rus Carmen
Sopran

Secară Diana Carmen
Sopran

Varga Cecília
Sopran
Alto

Árkosi Iuliana
Alto

Bejan Olga
Alto

Dozsa Ilona Alexandra
Alto

Dume Florina Liana
Alto

Gîrz Tabita Ligia
Alto

Ile Corina
Alto

Nagy-Kristófi Borbála
Alto

Pataki Hașaș Ramona India
Alto

Scurt Georgeta Anamaria
Alto
Tenor

Bejan Nicolae Marius
Tenor

Fehér Arthur
Tenor

Ferencz Vilmos
Tenor

Iloc Ovidiu Vasile
Tenor

Kiss Huba Ernő
Tenor

Lakatos Ștefan Alexandru
Tenor

Mureșan Felician
Tenor

Varga Imre
Tenor
Bas

Benczédi Hunor Lehel
Bas

Mikló Péter Róbert
Bas

Mureșan Voicu
Bas

Niculaș Ioan Ovidiu
Bas

Rus Sebastian Lucian
Bas

Torjoc Olimpiu Ioan
Bas
Istoric – Corul Filarmonicii
Pornind de la nucleul oferit de Camerata Felix căruia i s-au adăugat studenți ai Facultății de Muzică de la Universitatea din Oradea, în 1997, la inițiativa directorului filarmonicii, Romeo Rîmbu, ia naștere Corul Filarmonicii din Oradea.
Dirijorul Avram Geoldeș spunea: „…Corul Filarmonicii reprezintă o verigă indispensabilă a vieții muzicale orădene. Prin el activitatea concertistică locală se va colora esențial, oferind instituției largi posibilități de diversificare repertorială în sensul cultivării sistematice a creațiilor vocal-simfonice”.
Avram Geoldeș se dedică total creșterii și formării Corului Filarmonicii de Stat din Oradea, actualmente lista repertorială a ansamblului deținând peste 200 de titluri, acoperind practic mai toate epocile stilistice şi genurile muzicale: a cappella, cantata, oratoriu, requiem, opera, simfonie cu cor etc.
Sub îndrumarea dirijorului Avram Geoldeş, pe lângă vastul repertoriu abordat, corul și-a adăugat în palmares şi două imprimări: „Liturghia Sf. Ioan Gură de Aur” de Liviu Comes (1998) și un C.D. editat la Viena (1999).
La 28 august 2005 dirijorul Avram Geoldeș trece în neființă, lăsându-i pe toți cei care l-au cunoscut profund îndurerați. Corul, a cărui ctitor și formator se stinsese, își propune să continue activitatea în același spirit al creațiilor artistice de valoare.
Stagiunea 2005 – 2006 găsește corul într-o perioadă de tranziție. Noul dirijor, tânăra Carmen Bocioc (n. 1978), absolventă a Facultății de Muzică din Oradea, discipol direct al dirijorului Avram Geoldeș, studiind în facultate arta dirijatului coral tocmai cu maestrul Geoldeș, s-a străduit să mențină corul la același nivel profesional, abordând cu seriozitate și succes lucrări precum: „Oratoriul Bizantin de Paști” de Paul Constantinescu, „Messiah” de G. F. Händel, „Requiem” de W. A. Mozart sau „Ultimele 7 cuvinte ale lui Isus pe cruce” de C. Franck.
Din toamna anului 2006 până în prezent la cârma Corului Filarmonicii îl întâlnim pe dirijorul Lászlóffy Zsolt (n.1973). Dirijor, doctor în compoziție (Academia de Muzică din Budapesta), conferențiar universitar la Universitatea Creștină Partium din Oradea, Lászlóffy Zsolt este un artist contemporan a cărui formare se află strâns legată de renumita și apreciata școală muzicală clujeană, precum și de importante centre muzicale europene din Austria (Wiener Musikseminar), Germania (Stockhausen-Kurse), Franța, Italia și Ungaria.
Lászlóffy Zsolt aduce cu sine un suflu nou în viața ansamblului, venind cu tehnica dirijorală a unei școli muzicale cu tradiție, fapt ce reiese implicit prin creațiile muzicale abordate de cor sub îndrumarea sa: „Advent Antiphons” de Bob Chilcott, „Messa în Sol major” de Francis Poulenc, „O sacrum convivium” de Olivier Messiaen sau „Tatăl Nostru” de Ovidiu Iloc (membru al corului), „Te Deum” de Kodály Zoltán, „Miorița” de Sigismund Toduță etc.
Având o pregătire profesională de înaltă valoare, Lászlóffy Zsolt reuşeşte să îmbogățească mereu repertoriul corului. Concertele vocal-simfonice sunt întregite de cele a cappella şi spectacolele de operă.
Cei peste 20 de ani de activitate au transformat ansamblul într-un cor cu tradiție, care poate aborda cu seriozitate orice gen muzical. Acest cor și-a găsit în Oradea un mediu prielnic de manifestare şi dezvoltare profesională atât prin sursele inepuizabile de talent, studenţi şi absolvenţi ai Facultății de Arte – Departamentul Muzică, Universitatea din Oradea, ai Universității Creștine Partium și ai Universității Emanuel cât și prin prisma publicului meloman, un adevărat susținător, participant activ și indispensabil în viaţa muzicală corală orădeană.